wtorek, 12 sierpnia 2014

Komu SEO się opłaca

Pozycjonowanie okazuje się ostatnio coraz popularniejszą usługą. Większość właścicieli firm zdaje sobie sprawę co to jest i do czego służy. Nic dziwnego - internet zatacza coraz szersze kręgi, odbija się to także w biznesie.

Pisałam już kiedyś o SEO jak o formie reklamy. Ale to duże uproszczenie spraw - SEO jest czymś znacznie szerszym i czymś znacznie bardziej korzystnym. Nie ma potrzeby już wymyślać tego typu analogii, ponieważ wielu przedsiębiorców już wie, że bez dobrego pozycjonowania ani rusz.

Temat jest pozornie wyeksploatowany. Ponieważ definicja SEO jest prosta i jednoznaczna. Ale cały czas mówimy o podstawach i punkcie widzenia klienta, a nie pozycjonera.

A z punktu widzenia specjalisty SEO nie jest tak różowo. Z jednej strony jest coraz więcej potencjalnych klientów, ale z drugiej powoduje to wzrost konkurencyjności. Problematyczne staje się oferowanie pozycjonowania w dobrej cenie, nie można tez obiecać klientowi szybkiego wzrostu. Branża się zmienia, i trzeba pogodzić się z faktem, że nie wszystkie firmy te zmiany przetrwają. pozycjonowanie opole

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz